2011-10-06 | 20:47:53

Kapitel 34 - Rumänien och Danielle.

Lång väntan, förlåt... ni vet att jag inte har så mycket tid till att skriva, eftersom jag har sagt det flera gånger. Det här kapitlet är inte skrivit utav mig, utan av Roza, som var så snäll och hjälpte mig. Stort tack till henne... hon kommer förmodligen att skriva mer kapitel själv/med mig längre fram också! :)
Tidigare: Vi stod och pratade i kanske tio minuter och sedan kom Niall och Amanda äntligen ner till oss.
“Niall and Amanda!” sa Louis glatt, “I want you to meet this lovely girl here, Emma”
De hälsade på varandra.
“Can I go with you to the airport?” undrade Emma
Jag tänkte precis svara, men Louis han före.
“Of course you can, let’s go”
Innan vi hann säga något så hade han börjat gått iväg och följde efter.

Nu stog vi i flygplatsen och väntade på killarnas livvakt Paul som skulle lämna alla resväskor som vi hade med oss.
Jag höll om Liams hand hårt och såg mig runtomkring, inga fans, vad konstigt men dom kanske inte hade fått reda på att killarna skulle vara här.
Jag såg att Louis och Emma satt och snackade och skrattade åt allt dom sa till varandra, det kanske kommer bli något mellan dom.
Jag känner mig så glad jag har fått nya vänner en underbar pojkvän och ja, allt en tjej vill ha.

“Honey, we have to go now come on”, sa Liam och drog med mig mot dom andra som var långt före oss
“Sorry i was just thinking about something” , sa jag sen följde vi efter dom andra.
Efter ett tag när vi stod och väntade på att allt med passen skulle bli klart så pratade vi om vem som skulle sitta bredvid vem.
Vi var ju tio personer, jag, Mimmi, Emma, Liam, Zayn, Harry, Louis, Niall, Amanda och Paul.
“I wanna sit next to Mimmi”, skrek nästan Zayn ut
“Take it easy bro”, sa Louis och skrattade
“I got an idea, I sit with Mimmi and Emma”.  Zayn, Harry and Liam sit with together. Niall sits with Amanda and Paul with Louis, sa jag och log
“Yes, i wanna sit with the girls today, please Zayn”, sa Mimmi och hoppade upp och ner som ett litet barn
“Okay, but just for today”, sa Zayn och gjorde en sur min
“Thank you baby”, sa Mimmi och pussade Zayn lätt på munnen
“Guys I´m done”, sa Paul som nu var klar .
Nu började vi bege oss till ingången, sedan gick vi in i flygplanet

-”Baby, wake up” , hörde jag en mörk röst säga , jag kollade åt höger och såg Liams ansikte sticka ut mellan sätena
“You Scared me”, sa jag efter en stund
“I´m Sorry babe but i couldnt resist . It has gone an hour since i saw your cute face”  , log Liam stort
“Haha, I have missed you too”, sa jag och gav honom en perfekt kyss
“Get a room”, hörde jag Harry säga
“Shut up”, sa Liam och slog till Harrys Axel
“Aussshhh that hurted me”, sa han och gjorde en ledsen min
“Haha , You needed it”, sa jag och garva
“You are so mean”, sa Harry sarkastiskt och la sitt huvud på Zayns Axel
“When will we arrive in Romania?”, frågade jag Paul som satt framför mig
“In about five hours”, sa han tillbaks
Under dom fem timmarna pratade vi bara och hade det allmänt kul . När vi hade landat och klev av flyget och skulle ut från flygplatsen så såg vi massor av fans, kanske över 1000, vi kunde inte ens räkna dom
“I never though that we had this much fans in Romania”, sa Louis och gapa
“Neither did I”, sa Niall, som hade sin arm runt Amanda
Det var helt tyst tills vi hörde någon gapskratta . Vi vända oss om och såg Harry halv böjd och kunde inte andas för att han skratta så mycket
“You should see your faces”, sa Harry mellan allt skratt , sen börja alla vi skratta med  honom . Vi gick ut och killarna tog kort med några och skrev autografer .Sen satte vi oss i bilden och chauffören körde oss till hotellet , vi var jättetrötta och klockan var 10 på kvällen. När vi hade checkat in och gått till våra rum, jag delade mitt med Liam . När vi kom in så slängde jag på sängen och stängde mina ögon .
“Are you tired baby?” , undrade Liam som nu låg bredvid mig så jag vände mig mot honom så jag låg på sned
“Yes can we sleep now?”, frågade jag och lät som ett litet barn
“Ofcourse” , sa Liam och pussade mig lätt på munnen
“Liam I am glad to have you as my boyfriend”, sa jag och la mitt huvud på Liams bröst och bara andades in hans lukt
”I feel the same ,I love you Honey , sa Liam och pussade mig på mitt hår
“I Love you too” , sa jag och blunda och sen somna vi bara sådär , jag i Liams famn och hans armar var runt mig.

Jag vaknade och såg att jag sov helt ensam i sängen .
Sen hörde jag någon sjunga i duschen , helt klart Liam vem kan det annars vara . Jag steg upp och fixade sängen, sen tog jag min Macbook och loggade in i Twitter . Sen skrev jag “Liam singing in the shower. Beautiful sound” . Snabbt så fick ja massor av frågor och followers, jag loggade ut och hörde att duschen stängdes av sen så öppnades dörren och Liam kom ut med en handuk runt midjan . Hans hår var så rufsigt och hans magrutor var så sexiga så att jag  inte kunde slita min blick från dom .
“Good morning babe”, sa Liam och kom fram till mig och gav mig en kyss .
“Good morning”, sa Jag och log
“The boys called  me and said that in about 3 hour we are gonna go to the Arena”, sa Liam och öppnade sin resväska och tog ut kläder
“Ok” ,  sa jag och gick till badrummet, tvättade ansiktet, händerna och borstade tänderna. Sedan gick jag ut och såg att Liam var klar .
“I am waiting for you”, sa Liam och skratta
“Yeah, I´m just gonna put my clothes on”, sa jag och tog ut mina kläder från resväskan. Sen kollade jag på Liam som satt och stirrade på mig.
“Turn around”, sa jag och skrattade
“Why?”, sa Liam och skratta han med
“Really? Are we gonna arguing about this”, sa jag och log
“Ok, ok” , sa han och vände sig om.
Jag tog på mig kläderna snabbt.
“I´m done” sa jag och gick för att borsta mitt hår, när jag var klar med sminka jag mig och spreja lite parfym på mig, kände jag ett par armar runt min midja.
“You’re so beautiful”, sa Liam och pussade mig på min kind
“Thank you”, sa jag och vände mig om och kysste honom , sen blev vi störda av Liams Telefon
“They are waiting come on”, sa Liam och drog mig till dörren, sedan gick vi hand i hand ner till dom andra.


Liams PoV

Nu satt jag ned och blev fixad, kan mitt liv bli ännu bättre än vad den redan är, jag tror inte det. Becky satt ner och skrattade åt Louis skämt, hennes skratt är så vackert. Jag blev  störd av att min mobil vibrerade, jag tog upp den på skärmen jag hade fått ett sms av Danielle, vi hade gjort slut för kanske 8 månader sen och hon hade inte hört av sig sen då . Jag öppna det och det stog ”Hey sweetie, how are you?” , jag blev väldigt förvånad.

Släng in en kommentar nu.. och beröm Roza, hon har gjort ett jättebra kapitel! :) Vi ska skynda oss med nästa kapitel, lovar!
12 Kommentarer
Bella:

love it!! :D

2011-10-06 | 21:53:56
URL: http://onednovell.blogg.se/
emma:

jättebra !

2011-10-06 | 22:39:23
URL: http://popoflove.blogg.se/
L I N N:

Jättebra! :D

2011-10-07 | 16:17:53
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Anonym:

skiit bra :)

2011-10-07 | 17:30:25
Karin:

Åh gud va jag har längtat efter detta kapitel !!! :D meer :D grymt bra

2011-10-07 | 21:37:51
Anonym:

as bra meeer!!! :D

2011-10-07 | 22:47:50
mandy:

jättebra skrivet av roza, men du är såklart också bra sofia :)

2011-10-08 | 00:06:56
Anonym:

meer!! :D

2011-10-08 | 12:29:23
Anonym:

meer :)

2011-10-09 | 03:10:40
Anonym:

JÄTTE BRA VILL LÄSA MER MER MER!! :D



P.S. Vet någon några andra 1D noveller som är värda att läsa förutom denna? :) D.S.

2011-10-15 | 15:58:17
Anonym:

MER

2011-10-25 | 14:50:51
Anna:

Hey hittade den här bloggen/novellen och älskar den så snälla ett till kapitel nu när jag läst klart alla

kram xx

2011-10-26 | 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!