2011-11-20 | 15:51:00

Kapitel 38 - I'm pregnant!

 

Nytt kapitel - Helt skrivet av Annie! :)

Tidigare: “She thought I was cheating on her with Rebecca”, sa Zayn
“Rebecca?” Liam kollade undrande på honom
“Ferguson, not Becky, you idiot”, sa Zayn och skrattade

Vid tre-tiden satt vi på planet till Ukraina, och landade en timme senare. Konserten skulle vara imorgon och sedan skulle vi till London på en gång efteråt.

Jag och Mimmi hade satt oss vid ett runt bord precis vid fönstret och vi kollade ut mot havet. Det var helt underbart! Jag åt en ostmacka och Mimmi åt en med ägg och skinka på.
’’Gud vad länge sen det var du och jag gjorde någonting tillsammans!’’ sa Mimmi och såg hoppningsfull ut.
’’Ja, det var det faktiskt’’ sa jag.
Samtalet var ganska så trist och vi satt mest där och pratade om olika saker.
’’Nämen gud vet du vad vi har glömt!’’ sa Mimmi och kollade på mig, ’’Vi lovade ju att ringa och prata med Moa!’’
’’Men juste! Bäst att vi ringer henne nu med direkten!’’ sa jag.
Jag tog upp min mobil och slog numret. Moa var en av mina närmaste vänner så jag kunde hennes mobilnummer utantill. ’’ Moa här..’’ sa hon när hon svarade. ’’Hej Mosis! Det är jag Becky, och Mimmi är här brevid mig!’’ sa jag glatt.
’’Jaså, nu passar det att ringa mig eller?’’ sa Moa lite surt.
Men jag förstod att hon var jätteglad att vi ringde.
’’Ja alltså förlåt, vi har haft det så kul här vi har träffat One Direction och…’’ mer hann jag inte säga innan  hon la på.
’’Hon la på!’’ sa jag till Mimmi.
’’Seriöst!?’’ sa Mimmi.
’’Ja, hon var säker bara lite depp för att vi har träffat One Direction och inte hon’’ sa jag.
’’Om en vecka åker vi ju ändå hem så då kan hon få autografer av dom.’’ Sa Mimmi, fast hon verkade inte bry dig så mycket, hon och Moa hade aldrig riktigt gillat varandra ändå.
’’Ciao Bella!’’ hörde vi någon säga och vi kollade bakåt.
Där kom Louis, Harry och Zayn med massor av shopping påsar.
’’Hi babe!’’ sa Mimmi och ställde sig upp, hon gav Zayn en lång kyss.
’’Get a room!’’ sa Louis och såg lite arg ut.
Louis satte sig på en stol bredvid mig och Harry brevid Mimmi, mitt emot mig.
’’And where am i going to sit?’’ sa Zayn.
’’Here Darling!’’ sa Mimmi med ett brett leende och klappade med handen på sin stol.
Zayn satte sig där och Mimmi satte sig i hans knä medans Zayn lutade sitt huvud mot hennes axel och kysste hennes nacke.
’’Seriously?’’ sa Louis och höll för ögonen.
’’Shut up’’ sa Zayn lite argt.
Louis och Harry kollade på varandra och fnissade, sådär som bara dom två kan göra.
’’Where is Liam by the way?’’ sa jag och kollade på Harry.
Harry hann inte svara innan Liam kom in och sa
’’HERE’’ med hög röst.
’’Hello honey!’’ sa jag med brittisk accent.
’’Great show yesterday guys!’’ sa Liam och log mot dom andra killarna samtidigt som Niall och Amanda kom in.
’’Guys pack your bags and come to the lobby!’’ sa Niall med snabb och nästan rädd röst.
’’What happend boy?’’ sa Zayn och la handen på Nialls axel.
’’Nothing! But Paul told me to tell you guys to hurry up!’’
‘’Ok’’ Alla ställde sig upp och gick snabbt mot våra rum.

Jag och Liam gick upp mot vårat rum. Jag hade fortfarande på mig kläderna ifrån igår. Jag visste att Liam såg på men jag tog ändå av mig kläderna och bytte om. Jag tog av mig bh:n utan att vända mig om. Jag bytte och satte på mig en ny eftersom jag hade haft den andra i ett par dagar nu. Jag satte på mig en orange magtröja med tryck där det stog ’’I love the way you smile’’ på. Sedan tog jag av mig kjolen och rättade till mina trosor lite, sen satte jag på mig ett par jeans shorts med hål i, jag vände mig och, stängde väskan och satte på mig ett par högklackade gröna converse.
’’Wow!’’ sa Liam. ’’Girls change really fast!’’ sa han imponerat.
’’Yeah sure!’’ sa jag och skrattade.
Liam tog av sig alla kläder utom kalsongerna. Åh! Han var så vältränad att jag höll på att dö. Jag drog bort blicken från Liams halvnakna kropp och tog upp min mobil medan Liam klädde på sig. Han tog på sig en Guns N Roses tröja och ett par svarta shorts. Vi gick snabbt ut till hotell lobbyn där dom andra satt och höll på med sina mobiler.
’’Finally!’’ sa Harry och log mot oss.
Vi gick ut på parkeringen där Paul deras livvakt stog med bilarna redo att åka till flygplatsen. ’’Huh? How can’t you guys remember that we’re going to London today?’’ sa Paul och gubb-skrattade.
‘’Well come on! Its time to go!’’ sa Paul och höll upp en av bil dörrarna för oss. I den ena bilen satte sig Jag, Liam, Harry, Amanda och Niall, och i den andra bilen satt Mimmi, Zayn, Louis och Emma. Vi satt länge i bilarna, den här gången skulle vi åka bil i 3 timmar innan vi kom till den rätta flygplatsen.
Efter ett tag somnade Niall och Harry, Harry låg med huvudet i Nialls knä och Nialls huvud vad på Harrys huvud. Amanda hade också somnat och låg på Niall, de låg alla tre i en hög. Jag tog ett kort och la ut det på twitter och skrev ’’Three sleeping sweeties’’. De flesta fans visste om Amanda och Niall vid den här tiden. Det var bara Louis och Emma som inte hade sagt något om att de dejtade.
Liam kollade på när jag skrev och fnissade lite, sedan sa han:
’’I love you’’
’’I love you to honey’’ sa jag och vi började kyssas där bak  i limousinen.
Han satte mig i sitt knä och började kyssa min hals. Jag knöt mina ben runt honom och kysste tillbaka. Det måste ha gått snabbt för efter ett tag så vaknade jag i Liams knä. Jag märkte att Liam sov så jag gick av honom.
’’So you are done now?’’ sa Niall och skrattade.
’’What?’’ sa jag.
‘’Well, you guys we’re making out like in 30 minutes…’’ sa Harry och skrattade ännu mer.
’’Yeah, and hey Becky? We saw the photo on twitter…’’ sa Niall.
‘’NOT COOL!’’ sa Amanda sedan och log mot mig.
Jag lipade mot de och tog upp min mobil och kollade twitter. Jag hade fått ett tweet ifrån min pappa. ’’Jag älskar dig gumman,  vi längtar allihopa, ses på söndag älskling…♥’’ stod det.
Jag svarade inte på det utan kollade istället svaren från mitt senaste tweet. ’’How cute!’’ eller ’’Aww’ :)’’ sa dom flesta.

Jag fortsatte scrolla ned på sidan och såg ett tweet ifrån @MoaHaglund där det stog ’’ @NikitaEkstrand ja det är sant Becky och jag var faktiskt vänner förut, men hon svek mig. Hon ringde inte ens och berättade för mig om Liam, jag fick ta reda på det själv! Du är en mkt bättre bästis just so you know honey…’’ stod det. Jag kände att en tår rann ner för min ena kind, men den torkade jag snabbt bort så att killarna inte skulle märka. Jag kunde inte förstå att hon var kompis med Nikita Ekstrand! Jag tog snabbt upp telefonen och ringde Moa,
’’Moa?’’ sa Moa när hon tog upp luren
’’Nikita Ekstrand?’’ sa jag sorgset.
’’Becky, förlåt. Men du övergav mig för Mimmi, då överger jag dig för Nikita. Plus att hon och jag har 100 gånger mer gemensamt än du och jag, förresten jag är med Sabbe, så jag har inte tid att prata hejdå!’’ sa Moa snabbt och sen la hon på.
Det hon sa var inte sant, Nikita hade en rockig goth-stil medans Moa hade en emo-aktig stil, dom var över huvud taget inte alls lika, till och med jag var mer lik Nikita än Moa! Jag gick in på Nikitas twitter konto och kollade runt lite, tillslut kollade jag på hennes bilder, på flera av bilderna stod hon och Moa brevid varandra och pekade finger elelr gjorde ’’Peace’’ tecken.
’’Åh min gud…’’ sa jag tyst för mig själv när jag såg Moa, hon hade 20 centimeters klackar, kort magtröja med ett fuck you tecken, shorts så små så dom mer liknade trosor och hennes hår var, det var helt rött! Eftersom jag var van att se Moa med lockigt långt svart hår tappade jag nästan hakan när jag såg bilden, jag mmsade fort bilderna till Mimmi, och vi satte på mobil-skype och började prata med varandra och hur arga/besvikna/ledsna vi var. Alla killarna, plus Emma och Amanda hade somnat även dom i Mimmis bil, efter ett tag somnade jag också. Men vaknade efter ett tag av att Mimmi satte din mobil nära Zayns snarkande.
’’Wow, hur står du ut varje natt?’’ sa jag och skrattade.
Mimmi han inte svara förrän bilen stannade och jag fick väcka killarna.

När vi gick ut ur bilen höll jag på att svimma, inte av hettan, utan av alla människor som stod där.
’’We love 1d, we love 1d, we love 1d, we love 1d’’ sa alla i kör och det lät som flera miljoner människor.
Alla kollade upp och såg den enorma trappan, alla fans kollade ner på oss och vissa hade med sig skyltar eller stora hög talare som spelade ’’What makes you beutifull’’ och ’’Na Na Na’’ Vissa hade även mobiler på högsta volym som spelade ’’Another World’’ eller ’’Gotta be you’’
’’Oh my gosh!’’ sa Liam och skrattade. När vi gick upp ur den gigantiska trappan fick killarna skriva autografer och ta massor, massor av kort. När vi kom upp ur trappan hade Harrys tröja ramlat av någonstans, så han fick ta på sig en extra tröja som Paul hade med sig. Min tröja hade fått några små hål, med det var ingenting jämfört med killarnas kläder. Jag kollade upp från min tröja och märkte att Mimmi inte var där. Vi stod ett tag och väntade men tillslut kom Mimmi, i ett par svarta shorts och bh.
’’Woow!’’ sa Zayn och gav snabbt Mimmi hans egna håliga tröja.
Mimmi satte på sig den över sin lavendelfärgade bh som Zayn inte verkade titta på över huvud taget. Han var väl van? När Mimmi hade återhämtat sig fortsatte vi gå, eller dom flesta av oss, Paul bar Mimmi efter som hon hade brutit klacken på sin egen klacksko och det var för kallt för att gå barfota. Tillslut kom vi till gaten och vi checkade in på planet.

Den här gången åkte vi i ett privatplan eftersom att killarna verkligen behövde sova ut. Killarna satte sig längst fram medans jag, Amanda, Emma och Mimmi satte oss längst bak och pratade. Efter ett tag somnade jag. Jag drömde om mig och Liam, vi stog uppe på Grand Canion och kollade ut över oceanen. Han stog bakom mig och höll händerna på min mage, jag vad gravid. Direkt när jag såg den gravid magen vaknade jag helt yr.
’’Im pregnant!’’ sa jag högt och lät rädd.
’’What?’’ sa Mimmi, Amanda och Emma samtidigt och vände sig emot mig.
’’Uhm, nothing…’’ sa jag och tog upp mobilen.
Drömmen hade verkligen inte känts som en dröm, jag sms:ade Liam och skrev ’’Wow, i just dreamt that i was pregnant!’’


Kommentera! :)
Nu fick ni ett långt kapitel!

 

2 Kommentarer
emma:

asbra ! :)

2011-11-20 | 22:09:28
Anna:

Fett bra!!!

När kommer nästa??

2011-11-21 | 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!