2011-09-20 | 21:58:14

Förlåt, förlåt, förlåt.

Förlåt tusen gånger. Jag har verkligen fullt upp... 4 läxor till imorgon, ett prov till på torsdag, en läxa till på torsdag + 5 mopedprov som jag måste klara! Jag är jättestressad, men nästa kapitel är snart färdigt! Jag ska verkligen försöka mitt allra bästa med att göra ett extra långt! Och snälla ni, skicka in förslag på vad som kan hända.. det behöver inte vara något stort (om ni inte vill det, förstås) ALLT är välkommet. T.ex. bowling.. eller något större, ska det bli mer drama? Vad för något isåfall? Jag tror inte att jag kommer skriva så jättemånga mer kapitel, tyvärr. Kanske till 50 ellet något sådant. Vi får se.
Och tack, tack för att ni stannar kvar. Ni är guldvärda! :')
1 Kommentarer
Anonym:

skriv när du kan !

2011-09-21 | 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!