2011-10-01 | 14:19:28

Någon som vill hjälpa mig att skriva?

Jag har inte tid att uppdatera regelbundet när jag skriver den här novellen själv. Är det någon som skulle vilja hjälpa mig att skriva? Har ju självklart lite krav, men ni behöver inte vara superbra på grammatik. Kanske bara så att ni kan skriva ett kapitel och sen rättar jag till det, eller att ni bara ger mig lite idéer.. vem som helst. Skicka ett mail till mig här eller skriv i frågeboxen(till vänster). Ni kan skicka in eran mail också, det går lika bra :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen, verkligen.. förlåt så himla mycket.
3 Kommentarer
E. S ;):

Hej, jag har en novellblogg som jag skriver själv. Så jag förstår att det är jobbigt med all uppdatering. Men länka gärna till min blogg. Jag skriver inte om någon kändis utan om helt vanliga personer, länka gärna min blogg www.wealllovelove.blogg.se i ett inlägg! Snälla, tack så mycket ;)

2011-10-01 | 18:35:24
URL: http://wealllovelove.blogg.se/
Annie:

Jag? [email protected]

2011-10-02 | 12:44:16
Bella:

kan vi få en länkning?

2011-10-04 | 21:56:33
URL: http://onednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!