2011-10-28 | 16:49:52

Kapitell 36 kommer inte ikväll

Många av er ville ju ha ett nytt kapitell ikväll. Tyvär, så kan vi inte fixa det. Roza och Sofia går på högstadiet och har väldigt mycket att göra. Ett kapitell kan ta ungefär en timme att göra. Jag (Annie) går på lågstadiet och har mycket tid för att sitta framför datorn, så jag har ju möjlighet att skriva inlägg. Men innan jag kan lägga ut inlägg så ni läsare kan se dom måste Roza och Sofia kolla på inlägget och se om det är bra. Det är ju inte bara min blogg. Kapitell 36 kommer alltså inte komma ikväll, men jag kan nästan garantera att den kommer inom 7 dagar. Vad ska man säga? Desto mer man väntar, desto mer älskar man det man har väntat på :) Så håll ögonen öppna. Förresten, vad vill ni ska hända med Danielle, och Liam. Ska Danielle övertala Liam att komma tillbaka till henne.  Vad tycker just DU ska hända? Kommentera så vi får lite ideer till vad vi ska skriva om i nästa kapitell! :D

3 Kommentarer
Anonym:

Annie vad heter din twitter & hur många år är du?:D xx

2011-10-28 | 19:10:10
Anonym:

juste! kan du svara i ett inlägg?:D

2011-10-28 | 19:10:54
Anonym:

nej danielle och liam ska inte bli tillsammans igen! skriv meeeer

2011-10-30 | 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!