2011-12-16 | 18:06:34

LÄS - VIKTIGT

Som ni kanske vet så har jag 3 noveller som jag håller på att skriva.
Två av de skriver jag själv och en annan tillsammans med en tjej som heter Annie.
Hursomhelst, jag gjorde för ett tag sedan en blogg där jag skulle samla noveller. Inte bara mina, utan era också. Jag struntar i det. Jag kommer fortfarande ta emot era noveller. Men för att samla mina noveller på ett ställe, så har jag gjort en tumblr här.
Jag vet inte hur många som förstår sig på tumblr, men det är bara att trycka på "Kommentera" på min tumblr, och skriva en fråga, så ska jag svara :)
Har ni inte tumblr, så kan ni skaffa en och följa bloggen där. Följ även om ni redan har det :)
Det är enklare att uppdatera där genom att jag kan skriva om det blir dålig uppdatering enklare, eftersom jag kan skriva om alla tre noveller samtidigt!Så kolla in det.
ALLA NOVELLER FINNS DESSUTOM UPPLAGDA OCH KOMMER UPPDATERAS BÅDE HÄR OCH DÄR.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!