2011-08-08 | 18:56:03

What Makes You Beautiful...

Hejsan kära bloggläsare. 
Jag tänkte bara meddela er om att jag ska försöka få upp nästa kapitel ikväll, annars kommer det absolut upp imorgon.

Och då undrar ni kanske över rubriken?
Den har inget att göra med singeln
Jo, det är så här att jag fick en idé förut om att skriva en till novell. 
Jag har startat en som heter What Makes You Beautiful :)
Inget kapitel är uppe än, men jag ska göra ett inlägg med handlingen, så ni kan ju gå in och läsa och se om ni tror det kommer bli bra? Om ingen är intresserad av att läsa, så skriver jag den kanske inte. Men gå in och kika!
2 Kommentarer
Anna J:

du måste få den klart ikväll, kan inte vänta tills imorgon :'D

2011-08-08 | 19:05:48
Anonym:

du ska väl fortfarande ha kvar den här ?

2011-08-08 | 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!