2011-08-31 | 22:06:58

Nytt kapitel imorgon

Jag lovar... jag har haft så mycket att göra idag bara. Vi slutade skolan 15:10, sen gjorde jag läxor i minst två timmar, efter det läste jag igenom Teen Now-tidningen som jag köpte tidigare idag. Sen hade jag dans, och efter det gick jag hem, vilket tog ungefär en timme, och när jag kom hem lyssnade jag på en ny intervju med killarna. Så jag har verkligen haft fullt upp idag.. men kapitel 31 kommer imorgon, det lovar jag :) Jag har redan börjat på det.. men jag kommer hem klockan 18.00 imorgon, så det blir på kvällen
1 Kommentarer
Anonym:

kommer kapitlet snart ? Längtar !

2011-09-01 | 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!