2011-08-27 | 17:35:57

Karaktär Q&A..

Hej alla underbara läsare! :) Kapitel 30 kommer ikväll, det lovar jag.


Så, angående rubriken. Jag vet inte hur många av er som har hört om "Character Q&A"?
Q&A betyder ju Frågor och svar..
Det är ungefär som en frågestund, fast med karaktärerna i novellen. Det går alltså till på det sättet att ni frågar frågor TILL karaktärerna i novellen, och jag svarar. Ni får fråga vad ni vill... hur de känner sig, om de gillar någon speciell, vad de tycker om en speciell sak, vad de tycker om en viss person/kändis... vad som helst helt enkelt.


Så om ni är intresserade skulle jag kunna göra ett sånt? :)


Om ni vill fråga en fråga så skriv till vilken av karaktärerna och sedan skriver ni frågan.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!