2011-08-09 | 13:57:33

Har du en novellblogg? Läs det här då!

Jag har bestämt mig för att inte länka till någon mer, men jag har fått en liten idé.
Som om ni har en novellblogg, så kan ni kommentera med eran email. Skriv den i kommentaren, eller i fältet "E-postadress"
Det kommer inte att påverka din novell eller något sådant, utan istället kanske ge den mer läsare.
Jag förklarar vad jag vill i ett mail till er, om ni är intresserade.


Kapitel 26 kommer upp idag, det lovar jag!
Och glöm inte att läs min andra novell, här.
1 Kommentarer
::

Hej!, får jag vara en sån som får ideer till bloggen? :D Jag har skrivit kommentarer till kapitell 15 - its over

Jag heter Annie btw.

2011-08-09 | 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Kommentera, ställ frågor och ge idéer!